7/22/2017

STEAL HER STYLE - SELENA GOMEZ


O ile nowe piosenki Seleny nie przypadły mi jakoś specjalnie do gustu, tak muszę przyznać, że jej styl powala mnie na kolana. Idealnie dobrane stylizacje do okazji. Na jej zdjęciach typu street style można znaleźć wszystko od casualowych looków black-and-white po eleganckie sukienki. W dzisiejszym poście pokaże Wam, jedną ze stylizacji Seleny odtworzoną z ubrań z sieciówek.





spódnica
Zdjęcie 2 SPÓDNICA JEANSOWA MINI z Zara

body

marynarka
Zdjęcie 2 DWURZĘDOWA MARYNARKA ZE SKRZYŻOWANYMI POŁAMI z Zara

torebka
Torebka kuferek | MANGO

buty

okulary


Więcej street style 










A Wy co sądzicie o sposobie jej ubierania?

Love,
Veronica




20 komentarzy:

  1. Kocham styl Seleny! Inspiruje mnie odkąd dowiedziałam się o jej istnienu! Świetnie dobiera ubrania :)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką seleny, to przyznaje, ale ubiera się naprawdę bardzo dobrze ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się ubiera, pamiętam ją jednak jako gwiazdę z Disney Channel :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Selena to moja idolka i ulubiona aktorka/piosenkarka od czasów Disneyowskich. Uwielbiam ją za jej osobowość, za jej muzykę, świetny gust i uroczy glos jak mowi haha. Jest moją codzienna inspiracja, dlatego post jak najbardziej do mnie trafił. Na pinterescie codziennie widzę jej nowe street looki w których jestem zakochana!
    Świetny pomysł na takie typu posty, ubrania z sieciówek trafione w dziesiątkę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj tak Selena jest dla mnie mega inspiracją, jej każdy stylizacja jest po prostu cudowna ! Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*
    https://www.vinted.pl/damska-odziez/imprezowe-slash-koktajlowe/19293480-sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. To jedna z tych gwiazd, którą śledzę na instagramie nie dla samej muzyki, a właśnie dla stylu. Ma naprawdę dobre wyczucie w modzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze podziwiałam jej wyczucie stylu :D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jej styl, bo wyróżnia się i przede wszystkim nie jest monotonny. Czasem trafią się gorsze outfity, ale chyba każdy tak ma. Te kozaki są piękne!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc jakoś za nią nie przepadam i nie śledzę jej kont, ale masz racje. Styl ma fajny.
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam do mojego nowego postu o kolekcji ubrań na jesień/zimę ---> Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Selena moim zdaniem jest ikoną mody, która potrafi z stylu casual wejść poprzez dodatki na czerwony dywan.

    Pozdrawiam i zapraszam.
    https://wyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jej styl!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jej styl, stylizacje naprawdę ma świetne.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SELENA <3 kocham jej każdą stylizację, jej twarz i nową fryzure! nowa piosenka to moje życie! + już obserwuje

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Body wygladaja na niej swietnie!:) Ubrania w sieciowkach nie sa takie zle, jednak duzo osob ma takie same ciuchy, wole DIY!

    Moze wspolna obserwacja?
    Zacznij, a ja zrobie to samo!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie interesuję się specjalnie Seleną, ale styl faktycznie ma super. Zakochałam się w niektórych stylizacjach :)
    malinowynotes-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje wybrałaś 😊 Troszkę nie mój styl, ale Selena prezentuje się genialnie! Fajne ciuszki z sieciówek, zwłaszcza marynarka od Zara ❤️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ma cudowny styl ;) uwielbiam ją ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. To fakt, że Sel ma świetny gust :*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń