11/18/2017

DRESS + TROUSERS


Trend ten na nowo zawładnął ulicami światowych stolic mody już jakiś czas temu, zyskując tak samo duże grono fanów, jak i hejterów. Świetnie sprawdza się szczególnie jesienią i zimą. Uwielbiam eksperymentować z modą i bawić się trendami, dlatego kiedy przeczytałam o takim połączeniu koniecznie musiałam je wypróbować. Czerwoną sukienkę w kwiatki zestawiłam z jasnymi jeansami z postrzępionymi nogawkami. Do tego dobrałam czarne laczki na słupku i malutką torebkę oraz minimalistyczną biżuterię - kolczyki i naszyjnik. Wyszła z tego całkiem ciekawa, oryginalna stylizacja. 


fot. Sandra

DRESS - H&M // JEANS - Zara //
SHOES - H&M // BAG - Sinsay //
EARINGS - Sinsay // NECKLACE - H&M

Podoba Wam się taka kontrowersyjna stylizacja? Odważyłybyście się wyjść tak na ulicę?

Love, 
Veronica



26 komentarzy:

  1. Wow, very nice dress. I like this model.
    I following you now #52, follow me back please?
    SimonetaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super sukienka, bardzo ładnie wyglądasz ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka stylizacja to świetny pomysł 😊 Mi się bardzo podoba 😉
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta sukienka. Ciekawie zestawiłaś ją z dżinsami ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie zestawienia sukienek z dżinsami. Śliczne zdjęcia!
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja wygląda świetnie.
    Podoba mi się to połączenie sukienki ze spodniami.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, w dodatku genialnie dopasowałaś ją kolorystycznie.
    Pozdrawiam i obserwuję! ;)

    https://marzycielskilis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wygląda :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie nietypowe zestawienia! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć ciekawa i przede wszystkim niebanalna stylizacja. Czy odważyłabym się tak wyjść hmm...w sumie to sama nie wiem.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    mysterious-bunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką takich połączeń ale muszę przyznać, że ta stylizacja wygląda ciekwie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda :) Każdy element stylizacji bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko w tej stylizacji się zgadza ! Bardzo trafiłaś w mój gust :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka do spodni jestem na tak :)

    buzaiki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bOoomba !
    super zestaw, absolutnie nic bym tu nie zmieniła- jest mega oryginalnie i stylowo, inne dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład <3

    najbardziej podobają mi się portaski i te laczki ajććććć !
    super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ciekawie jest takie zestawienie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi jakoś nie odpowiada takie zestawienie, chyba, że muszę wyglądać ładnie bo robimyw szkole zdjęcia ale jest zimno i w szkole zdejmę te spodnie. Ehh no nie wiem co ludzie teraz wymyślają


    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny
    http://vikk-vika.blogspot.com/2017/11/swieta-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawie i oryginalnie wyglądasz :) Podoba mi się takie zestawienie.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie i ładnie wygląda taka stylizacja, jednak mi kojarzy się jedynie z dzieciństwem, kiedy zakładało się spodnie do spódnicy lub sukienki, by nie zmarznąć w drodze do szkoły, a potem szybo się w szatni je zdejmowało. Mnie nie przekonuje ten trend, nie lubię długich bluzek, więc tym bardziej nie zwybrałabym jeszcze dłuższej sukienki do jeansów ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń