7/08/2017

NAJGORĘTSZE TRENDY NA LATO 2017


Lato w pełni, chociaż w Polsce pozostawia ono wiele do życzenia. W dzisiejszym poście napisze Wam o najgorętszych trendach na lato 2017.


FALBANY
W tym sezonie falbanki pojawiły się u wielu projektantów i chyba w każdej sieciówce. Moim zdaniem nadają ubraniom romantyzmu. Każda rzecz zdobiona falbankami staje się bardziej elegancka. Możemy je już znaleźć na każdej części garderoby. Oto moje propozycje.

Zdjęcie 1 LUŹNY KOMBINEZON Z FALBANKAMI z Zara


Zdjęcie 1 TOP ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI z Zara


Zdjęcie 1 POPELINOWY TOP Z FALBANKAMI NA RĘKAWACH z Zara


Zdjęcie 1 SUKIENKA Z FALBANKAMI PRZY RĘKAWACH z Zara


Zdjęcie 1 SPÓDNICA W PASKI Z FALBANKĄ z Zara









SZNUROWANIA

Dotychczas sznurowane były tylko buty. Obecnie charakterystyczne wiązania możemy znaleźć na wielu częściach garderoby. To kolejny trend, któremu nie mogli się oprzeć projektanci, celebryci oraz słynne sieciówki. Tak przedstawiają się moje propozycje.






H&M - 149,90 PLN














Zdjęcie 1 KOSZULOWA SUKIENKA W PASKI z Zara



Zdjęcie 2 BLUZKA W PASKI z Zara


Zdjęcie 1 SPODNIE JEANSOWE O PROSTYM KROJU Z OKUCIAMI z Zara


SLIP DRESS
Na lato każda kobieta powinna się zaopatrzyć w idealną sukienkę. W tym roku hitem są satynowe sukienki bieliźniane. Wielu osobą może nie podobać się ten trend. Stwierdzą, że to wygląda jak piżama i nie wyjdą tak na ulicę. Niemniej jednak takie sukienki skradły moje serce bez reszty i jeżeli wam też się podobają  to nie bójcie się ich nosić. A co powiecie na takie?









Sukienka satynowa z falbankami | MANGO


KOŁA
Nie chodzi mi tutaj o kolczyki, lecz torebki na kołach. Zaczęło się od Chloe Small Nile Minaudiere i Faye, a świat oszalał na punkcie torebek, które zamiast rączek mają metalowe kółko. Oryginalna torebka kosztuje nieco ponad tysiąc dolarów i jest non stop wyprzedana z oficjalnej stronie marki. Teraz takie torebki możemy znaleźć w niektórych sieciówkach. Sama nie mogłam się oprzeć i kupiłam sobie podobną, chciaż bardziej w stylu Faye na kółku. Obecnie znalazłam takie.

Zdjęcie 1 TOREBKA DO RĘKI Z OZDOBNĄ OBRĘCZĄ z Zara


Zdjęcie 2 OWALNA TOREBKA LISTONOSZKA Z OKRĄGŁYM UCHWYTEM Z KOLEKCJI JOIN LIFE z Zara


Przewieszana torebka z metalowymi uchwytami | MANGO


Torebka z metalowym uchwytem | MANGO


Robiąc posta zauważyłam, że rzeczy w sklepach stacjonarnych H&M są już przecenione i maja o wiele niższą cenę.

Który z przedstawionych trendów spodobał Wam się najbardziej? Dajcie znać. A może nie napisałam o jakimś, którym Wam się bardzo podoba?

Love,
Veronica Horan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz