8/27/2017

W ŚWIECIE SERIALOWYCH STYLIZACJI


Ile razy oglądamy serial i myślimy sobie 'Jak ona super wygląda', 'Ciekawe skąd ma te buty', 'Chciałabym znaleźć gdzieś taką bluzkę'. Ja mam tak bardzo często, dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka postaci serialowych z bardzo fajnym stylem. Przy okazji jeszcze powiem, że każdy z tych seriali jest godny polecenia, nie ze względu na ubrania bohaterów, lecz fabułę - tak, tak na to też zwracam uwagę.


CHLOE DECKER z serialu LUCIFER

Pani detektyw preferuje raczej ubrania casualowe, które doskonale łączy z nutą elegancji. Można też zobaczyć ją w bardziej eleganckim zestawieniu w zależności od okazji. Często jej stylizacje są oparte na kolorach białym i czarnym. Nie ma jednak cp ukrywać wygląda fenomenalnie. Pojawia się jedno ale, ciężko znaleźć jakieś dobre jakościowo zdjęcia, a screeny z serialu wychodzą dość średnio. Trzeba po prostu go obejrzeć - daje słowo jest fenomenalny. Aktorka, która gra detektyw Decker, nazywa się Lauren German - jakby ktoś chciał coś więcej poszperać.

VERONICA LODGE z serialu RIVERDALE

Patrząc na nią po raz pierwszy byłam pod podwójnym wrażeniem - postaci Veronici Lodge, a także samej Camili Mendes. Sposób ubierania tak bardzo elegancki, że chwilami zastanawiałam się czy na pewno odpowiedni dla uczennicy liceum, ale mój zachwyt chyba wygrał i oglądając dalej serial coraz bardziej mi pasował do postaci panny Lodge. 

SOPHIA AMORUSO z serialu GIRLBOSS

 Styl vintage to jest to za co kochamy Sophię Amoruso - tą prawdziwą jak i tą serialową. Jej styl na przestrzeni lat tak wyewoluował z resztą tak samo jak jej marka Nasty Gal, że chyba każdy jest pod wrażeniem. Najlepsze jest chyba to, że ona kiedyś nosiła to co teraz jest modne. 

JESSICA DAVIS z serialu 13 REASONS WHY

U niej możemy zobaczyć styl typowo do szkoły, także w okresie postów z serii 'Back To School' nadaje się idealnie. Stylizacje są raczej proste i casualowe. Można powiedzieć ponad połowa dziewczyn w szkole się tak ubiera - tak to prawda, ale w wykonaniu Jessici Davis nie jest to nudne. 

CARRIE BRADSHAW z serialu SEX AND THE CITY

Chyba nie mogło jej tu zabraknąć, tu ani w żadnym innym zestawieniu serialowo-modowym. Chyba NIKT ale to NIKT nie jest w stanie bardziej przykuwać uwagi na ulicy od Carrie. Być może pojawią si.ę opinię, że wygląda dziwnie. Moim zdaniem to jest właśnie oryginalność i tworzenie własnego stylu. Chętnie odbyłabym podróż po Nowym Jorku śladami Sex and the city w ubraniach Carrie Bradshaw. Poza tym to chyba zamieszkałabym w jej garderobie. 

Oglądaliście seriale? A może kogoś Waszym zdaniem tutaj zabrakło?

Love,
Veronica








17 komentarzy:

  1. Mi się zawsze podobały stylizacje dziewczyn z serialu preety little liars!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Very interesting post and great photos... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post. Z przyjemnością mi się czytało :) Zgadzam się co do Carrie. Jej styl jest bardzo oryginalny. A jej garderoba- cudo! Do Twojej listy dorzuciłabym dziewczyny z Pretty Little Liars. Co prawda serial się już niestety skończył, ale ja nadal uwielbiam go oglądać. Główne bohaterki zawsze wyglądają super <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pewnie było spowodowane tym, ze nie oglądałam serialu, bo jakoś nie mogę się zebrać - strasznie dużo sezonów :")

      Usuń
  4. nigdy nie patrzyłam na postacie serialowe w ten sposób, ciekawe spojrzenie, następnym razem przypatrzę się :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób wiecej takich postow! <3
    http://dzejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam girlboss i również bardzo podoba mi się styl Sophii;) zestawienie super, brakuje mi tu chyba jedynie Sereny van der woodsen z plotkary;) pozdrawiam serdecznie;*

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny i pomysłowy post!

    Super blog - obserwuję
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na post. Mi najbardziej podoba się styl Jess z 13 powodów. Ale zazdroszczę Carrie jej garderoby, chyba jak każda dziewczyna 😂

    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez bylam pod ogromnym wrażeniem, gdy zobaczyłam Veronice, zachwycił mnie jej wygląd oraz właśnie ubiór. A pierwszą postacią bardzo zachęciłas mnie do obejrzenia tego serialu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na post<3 podoba mi się
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  11. W "Szefowej" stylizacje są boskie ❤️ I fakt, teraz są w modzie 😊 Za stylem Jessici nie przepadam.. za to uwielbiam stylówki Hannah Marin z serialu "Słodkie kłamstewka" (a najbardziej w tedy kiedy miała bunt i zrobiła sobie czarne pasemka ❤️) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  12. U każdej z nich znalazłam jakieś stylizacje, które mi się podobały :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście Carrie to dla mnie bogini pod względem stylu i miksowania trendów ;) ten serial jak i film powinna obejrzeć każda maniaczka modowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pomysł na post! Mam nadzieję że zrobisz jeszcze taki, tylko z innymi postaciami.
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń