2/03/2018

AS THE LEAD... GRID PATTERN



Udało mi się wygrzebać na wyprzedażach świetne skrojone spodnie w kratkę z lekko rozszerzoną nogawką, no i nie mogłam się powstrzymać od zrobienia stylizacji z nimi w roli głównej. Jak pewnie wiecie krata obok kwiatów jest najmodniejszym wzorem na ten sezon. Nie wiem, czy widać to na zdjęciach, ale jest granatowo-żółta, czyli kolory także na czasie. Zestawiłam je z czarną bluzką z szerokim rękawem oraz granatową puchówką, która przy obecnie panującej pogodzie sprawdza się rewelacyjnie. Założyłam  do tego oczywiście czarne botki, z którymi ostatnio się nie roztaje na krok. 



fot, Sandra

PANTS - H&M // BLOUSE - H&M //
JACKET - GreenPoint // SHOES - CCC

Jak Wam się podoba stylizacja?

Love,
Veronica

24 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja :) Ładne spodnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfit! Photos are fantastic! :)
    Have a great day! :)

    Valentine’s Day is coming

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są naprawdę swietne! Sliczna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog / new post

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! buziaki!
    https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, ale spodnie nie w moim stylu. Wolę bardziej obcisłe. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne spodnie jednak nie dla mnie- wolę rurki😍
    Kurteczka jest tez świetna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, masz fajną figurę, ale wydaję mi się, że spodnie, które wybrałaś bardziej pasują do szpilek i białej koszuli, a do twojej stylizacji lepsze byłyby rurki. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja, te spodnie są naprawdę super :) Wyglądasz wspaniale, stworzyłaś świetny look sama chętnie bym się tak ubrała!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych spodniach !
    super stylizacja

    zapraszam do siebie , dopiero zaczynam i będzie mi bardzo miło jak zajrzysz :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże ta kurtka jest niesamowita
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. you look pretty dear,& outfit look cute..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Spodnie są rewelacyjne :)
    obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja. Kurtka i spodnie przypadły mi do gustu <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka ma ciekawy rękaw, spodnie super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za tak miłe słowa :) Uwielbiam czerń, wspaniała klasyka której u mnie brak bo mi źle w tym kolorze, ubolewam nad tym. Piekny rękaw bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń