5/05/2018

PAZNOKCIOWE TRENDY



Kluczem do wspaniałego wyglądu jest bez wątpienia odpowiednia pielęgnacja skóry, a co za tym idzie - zadbane dłonie i paznokcie. Warto w tym celu wykonać manicure. I o tym właśnie dzisiaj. Już od ponad roku robię sobie manicure hybrydowy samodzielnie w domu. Z perspektywy czasu wydaję mi się to dość łatwe. W dzisiejszym poście nie skupiamy się jednak na tym jak zrobić paznokcie, lecz jakie. Ja mam już swoje ulubione wzory i kolory. Przejrzałam do tego obecnie panujące trendy w stylizacji paznokci i tak oto powstał ten post. 

Coraz częściej już odchodzimy od klasycznego pomalowania paznokci na jeden kolor. Zupełnie niepotrzebnie. Nawet tak wykonana stylizacja może okazać się strzałem w dziesiątkę. Szczególnie jeśli wykorzystamy odcienie granatu, grafitu i czerni, czerwone, bordo i oranże, a także klasyczny kolorek nude dopasowany do koloru naszej skóry, w taki sposób, żeby paznokieć stał się przedłużeniem dłoni. Odbiegając od tych trendów moimi ulubieńcami są kolory pastelowe. Ostatnio bardzo popularny staje się efekt holo oraz lustra. Jestem co do nich absolutnie na tak. Jeśli chodzi o moje ulubione wzory na paznokciach to są to zdecydowanie kropki, figury geometryczne i efekt marble. W trendach jednak królują abstrakcyjne wzory, wszelkiego rodzaju naklejki, a także kwieciste wzory i gwiazdy oraz tony brokatu.

No to teraz paznokcie po mojemu!

SZARE ZE SREBRNYM BROKATEM
Semilac - Stylish Grey 105 + srebrny brokat

KLASYCZNE BORDO
Shield - Enchanting Dream #029

GRANAT
NeoNail - Solid Navy 3766-1

GRANAT PRZEŁAMANY RÓZEM
NeoNail - Solid Navy 3766-1 + NeoNail - Nerine Lilly 5401-1 +Semilac - Black Diamond 031

ODROBINA GEOMETRII
NeoNail - Solid Navy 3766-1 + Semilac - Strong White 001 + Semilac - Sexy Red 039 + Semilac - Black Diamond 031

KRWISTA CZERWIEŃ Z OMBRE
Semilac - Sexy Red 039 + Semilac - Strong White 001

MIAŁ BYĆ MARMUR A WYSZŁY JAKIEŚ MAZAJKI
Semilac - Stong White 001 + Semilac - Stylish Grey 105

NUDE
Semilac - Perfect Nude 138

NUDE Z MOCNYM AKCENTEM
NeoNail - Silky Nude 4676-3 + NeoNail Thermo Color Mohito 5182-1

RÓŻOWY Z RÓŻOWYM
NeoNail - French Tulip 5402-1 + NeoNail - Nerine Lilly 5401-1

WIĘCEJ RÓŻU
NeoNail - French Tulip 5402-1 + Semilac - Strong White 001

MOŻE JESZCZE TROCHĘ
NeoNail - Nerine Lilly 5401-1

BŁĘKIT 
NeoNail - Blue Cream Jelly 5639-1

A NA KONIEC PASTELOWY RÓŻ Z KROPKAMI
NeoNail - Red Velvet Cake 5633-1 + Semilac - Black Diamond 031


Malujecie sobie paznokcie? Jakie są Wasze ulubione kolory?

Love,
Veronica









26 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać zdobienia na paznokciach <3 świetny post !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To klasyczne bordo.. - cudowne *.* Mnie się podobają paznokcie pomalowane na jeden kolor, lepiej wyglądają z ubraniami - schludnie i dopasowane kolorystycznie :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przerzuciłam się na robienie paznokci hybrydowych. Jest to dużo wygodniejsze niż zwykly lakier. Może i więcej czasu trzeba poświecic na ich zrobienie, ale efekt utrzymuje się na duużo dłużej :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat z różem i bordo zdecydowanie mnie urzekły :)
    Ja przeważnie mam po dwa kolorki na paznokciach. Przeważnie kciuk i serdeczny są na innym :)
    Zadbane paznokcie i dłonie rzeczywiście bardzo przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny Blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)



    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy bordowy ! <3
    Zapraszam do mnie
    https://swiat-anonimowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki uwielbiam neonowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje ☺
    Ja też bardzo lubie eksperymentowac z kolorami ale zawsze mam jeden kolor na wszystkich paznokciach ☺
    Za wzorkami czy szlaczkami nie przepadam
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne paznokcie, zazdroszczę, bo akurat nie mogę zrobić :P
    Pozdrawiam https://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory. Ja ogólnie wolę trochę dłuższe paznokcie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też robię sobie sama manicure hybrydowy w domu i ostatnio mega zaczęły mi się podobać maty :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 od końca najbardziej mi się spodobały ;). Też uwielbiam efekt lustra, najczęściej wybieram ten w srebrnym kolorze, lub rose gold.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dawno nie testowałam nowych styli malowania. Na pewno którymś zainspiruje się w najbliższym czasie :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne pazurki:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim numer 1 są paznokcie w kolorze nude :D wyglądają bardzo elegancko i delikatnie w sam raz do szkoły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pazurrrrrki, wszystkie bez wyjątku <3

    Już nie mogę się doczekać kiedy sama sobie takie cudeńka sprawię :) :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama paznokci sobie nie robię, jednak chodzę do nie na kosmetyczki, uwielbiam gdy są zadbane, niestety z natury obgryzam, więc tipsy są jedynym ratunkiem.

    Zapraszam do siebie M A R C E L I A (KLIK) i życzę miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zdecydowanie wolę malować paznokcie na jeden kolor, najlepiej jakiś nude, jasny róż lub biel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje :) Ja niestety jestem beztalenciem, dlatego ograniczam się do samych kolorowych paznokci bez samych wzorków. Chociaż muszę przyznać, że raz mi się udało zrobić całkiem ładne świąteczne paznokcie.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są! Ja nie umiem sobie robić paznokci :(

    Buziaki! maadzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń