6/16/2018

POLAND IS ALSO BEAUTIFUL


Wyjazdy, wyjazdy, wyjazdy... poprzedni post był chyba wieki temu. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło, mam teraz tyle materiałów na kolejne na kolejne wpisy jak nigdy. Tak więc, do mnie na bloga zawitały właśnie wakacje!

Ostatnio bardzo rzadko bywałam nad polskim morzem, także tym bardziej ucieszył mnie ten wyjazd. Przypomniało mi się, jak piękne potrafią być zakątki polskiego wybrzeża. Największe wrażenie robią na mnie plaże - ten przepiękny złoty piasek. Wiele krajów może nam pozazdrościć. Moim zdaniem warto odwiedzać miejscowości mniej znane przez szerokie grono turystów. Najpiękniejszy jest moment, w którym idziesz na plaże, nie ma na niej nikogo i możesz podziwiać delikatnie usypane wydmy z piasku oraz wpatrywać się w horyzont.  Są też oczywiście minusy tj. stosunkowo zimna woda czy warunki pogodowe. Niemniej jednak bardzo lubię jeździć nad Morze Bałtyckie. W tym roku odwiedziłam jeszcze przed sezonem Międzywodzie - nadmorską wieś w okolicach Międzyzdrojów. W okolicach tej miejscowości znajduje się rezerwat żubrów, wyspa Wolin, Muzeum "Bunkier V3". 

Przygotowałam także stylizację może nie plażową, ale jak najbardziej letnią. Często w okresie wakacyjnym stawiam na takie proste i ponadczasowe połączenia. W tym przypadku są to jeasowe szorty i biały T-shirt. Do tego moje ulubione kocie okulary i świecące, zawiązywane espadryle. 


fot. Sandra

Nie zapominajmy o tym, że Polska też jest piękna! Lubicie jeździć nad polskie morze?

Love,
Veronica













20 komentarzy:

  1. Polska jest piekna !!!! <3 fajne zdjecia :*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing photos!! I love this summer outfit <3
    Have a lovely week! xoxo

    New post is here!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam jest pięknie 😍
    Ja zdecydowanie bardziej wolę góry ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad polskim morzem byłam tylko trzy razy, ale bardzo mi się podobało :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja!
    Ja kocham polskie morze całym swoim sercem, to mój taki drugi dom i mam nadzieję kiedyś tam mieszkać!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i wstyd się przyznać, ale nie byłam jeszcze nad polskim morzem (w tym lub w przyszłym roku to nadrobię!) jednak byłam nad Morzem Czarnym w Odessie na Ukrainie - było magicznie. ♥

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tak zgadzam sie ze Polska jest piekna i to widac! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak super <3 ja szczerze mowiac nie bylam jeszcze nad naszym morzem, ale kiedys napewno sie tam wybiore :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubie polskie morze w tym roku moja mama chce jechać ale jednak sobie odpuszczę bo wole popracować
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy najlepszy piasek <3
    hahah


    Zapraszam do mnie ^.^

    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely pics.
    Nice beach too.
    My great grandfather is from Poland.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam morze Bałtyckie! Jako dziecko najczęściej jeździłam z rodzicami w góry dlatego też tamtejsze miasta są mi znane jak rodzinne i wręcz zdarza mi się nazwać Zakopane drugim domem. I prawdopodobnie dlatego tak bardzo uwielbiam jeździć nad morze. W tym roku byłam tam wraz z rodziną na święta wielkanocne i było to niesamowite doświadczenie. Tak jak napisałaś, świetnie było być na plaży czy w centrum Trójmiasta bez innych turystów. Zawsze gdy tylko mam okazję chętnie odwiedzam Gdańsk czy Gdynię.

    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w poprzednich latach jeździłam praktycznie tylko nad polskie morze, w tym roku również :) ale druga cześć wakacji przeznaczam na zagraniczne :)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od dziecka bardzo często jeździłam nad polskie morze! Ostatnio byłam chyba z 2 lata temu i już trochę mi się tęskni. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację - Polska jest piękna <3<3<3<3
    Stylizacja fajna, lekka...wakacyjna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super relacja z wycieczki. Polskie morze jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja tęsknię za plażą:( W tym roku marzę o Mazurach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Polska to wspaniały kraj, warto docenić jej zakątki

    OdpowiedzUsuń